Friday, April 16, 2010

ape kes

salam...

kenapa minah ni ada blog?
-sajer jer nak wat satu kenangan indah contoh paling dekat...aku wujudkan blog ni before my beloved abah tinggalkan kami...bila aku bc balik blog ni bersama story yg ntah aper2 n aku jer paham mcm feeling2 la plak kan...

kenapa nama blog ntah aper2?
-suka hati aku la kan..hahaha...nama lulu tu aku amik nama arnab aku...cempaka tu sajer jer ngada2..nanti ada anak nak letak nama bunga tapi sure kene reject ngan melor awal2...hmmm takperla...cute aper nama blog aku

kenapa lately ni mcm pelik2 jer entry minah ni
-aku pun takut gak ngan entry aku ni...YA ALLAH...panjangkanlah umur aku ini..banyak lagi yang belum aku buat n cukup terutama my ibadah...uwaaaaaaaaaa....ekceli aku just nak share ngan sesaper yg baca blog ni berkenaan keadaan semasa yang semakin tak terkawal ni...so sesaper yg agak2 berniat jahat tu bolehla sejuk(insap) sikit bila baca entry aku(kalau tak der org baca pun ADA AKU KESAH..hahaha)

kenapa takder kesah cinta pun?
-aku bukan minah jiwang pun...huahuahua

sebenarnyer aku amik entry yg ada dlm blog aku ni dr email yang aku dapat...lebih senang aku share in my blog...kalau ada org baca alhamdulillah..sama2 kita dapat ilmu dan panduan walau sedikit...wallahualam..

aku yang tersedar dr lamunan
et