Tuesday, August 24, 2010

ramadhan 14

Salam...
alhamdulillahh...dah 14 ramadhan kita..hari ahad lepas aku sempat balik kampung n berbuka bersama mak walaupun melor terpaksa bertongkat...tapi after fisio on monday morning, his leg much better.

berbuka rumah mak memang la best sebab mak masak asam pedas keladi,nasi ulam,ayam masak kicap,ikan sungai goreng,pergh..sedap giler..kuih plak mak buat cok badak,lompang,pau n petang skit aku goreng keatiaw..mcm berniaga plak..tapi ekceli mak memang meniaga kuih pun masa ramadhan ni tapi along ngan zati la yg jual..kebetulan ms kami dtg mak cuti..huhuhu...n alhamdulillah perniagaan mak aku bagus jugak la...semoga bisnes mak n along serta zati bertambah baik..amin....si melor plak memang tak sah kalau tak membeli so dia beli murtabak, yong tau fu dan jugak air tebu..tapi dia suh buat air bandung+ice cream soda...first time ni nak minum ayaq ni...kuno sungguh aku...hahaha
pada adikku armani levis...jgn marah yerrr..aku pun balik sekojap bonau....huhuhu..tapi nanti kene kirim ler kuih raya yang melor tempat untuk mak kat ko yer man..hehehe

ekceli ni gambar masa kitorang berbuka pose kat pizza hut semalam/23ogos...
aku ni nak makan pizza dah lama tapi tak terpegi..mesti masuk secret recipi nyer..hehehe..so semalam melor ajaq pi mkn pizza...sebab mengidam punya pasal melor mkn 1 slice jer yng lain aku hentam....hahaha..ala bukan beli yg besar pun(ceeewah..tak ngaku mkan banyak)tapi aku makan sungguh2..mcm org tak pernah mkn pizza la..huhuhu...hodoh sungguh perangai...dah la service lambat...dtg punyerla awal...takperla....

p/s:kwn2...bila nak buka pose kat concord(wani,intan n nor)

yang masih nak makan pizza
et