Sunday, July 31, 2011

potluck lagi

salam...


petang tadi(sabtu) lepas melor balik keje dia ajak join member opis dia yang buat potluck kat bagan lalang sebelum menyambut puasa...hurm ikut jerla kan..best gak petang2 ni tgk matahari terbenam..hehehe

ramai gak yang join...banyak gilos makanan

june bawak ayam utk dibakar + air,rambutan kuning
nani bawak nugget, ayam perap jugak, kambing, ikan
kak enah bawak sup gear box yg sedap giler, bihun sup, durian, air teh o panas,sosej,ayam perap
pak arab bawak bubur lambuk special yang memang special..
abg shamsul bwk popia yang sedap
mar bawak ayam gak utk dibakar
melor bwk kerang, jajan-jajan ngan pisang/rambutan merah
aku bawak diri jerk..hahaha

ni aku yg tak sedar diri jumpa durian...sedap woooo
kak norsie, june,nani, kwn nani yg pandai giler cakap bahasa melayu.lupa nama dia..nama laki dier jer aku ingat..ricky..hahaha...satu family pandai berbahasa melayu...cute giler dengar anak dier ckp "mungkin lepas ini saya makan"..bila suh mkan durian sebut mungkin lepas ini..suh makan ayam sebut mungkin lepas ini...huhuhu
nani, kwn nani, aku ler
aku yg busy bakar ayam baru tngat rupanya seketul pun tak mkn..kenyang gilerrr..alhamdulillah
yg tudung pink tu kak enah...baru sampai..ini tokei sup gear box + doyan
owh durian yang sedap....
mengkanan yang penuh...hohoho..sangat besh...
owh lupa si june siap bawak sambal belacan dan pucuk ubi rebus lagi..wah..wah..tapi aku tak makan pun...walaupun tgk sedap jerk depa makan ngan ikan bakar dan nasi, tapi aku kekenyangan sangat...huhuhu

sian gak anak si kwn june tu yang namanya sarah coz kene sengat dek obor2 ms mandi di pantai bagan lalang...nasib baikla ok n mak nyer bawak pi klinik cepat walaupun org ramai..lastly dia beli soda bikarbonat n apa ntah lagi tadi dia ckp..lupa..hohoho...

kol 9 semua kemas2 n balik..apa2 pun tq pada kwn melor...

p/s:bestnyer lepak pantai.