Monday, January 26, 2015

Abah

Assalamualaikum

Aku upload gmbar dibawah dlm fb..ms ni tak silap kami tgh celebrate birthday arwah abah. Happy sgt ms ni..dia sihat lagi ms ni..kuat semangat..tp tak la sekuat dulu.ms ni mmg zaman dia tgh fight utk sihat...owh abah..rindunye pipi abah tu...

So lepas upload dpt komen from my u ustaz sekolah aku...mmg kamcen, ngan smua anak murid dia..aku rs dia biasa dgn abah sebab abah kan pomen motor..pastu abah jugak suka memburu...tembak ikan..memang hobi depa sama la kan...
rupanya ustaz tak tau abah dah takde..yelaa aku pun br tau fb ustaz..

tapi komen dia buat aku sedih gile kot...aku tak tau nak ckp apa...masuk kereta melor ckp pun tak terlayan sgt...sampai satu ms aku nangis kuat2...melor tekejut..aku sedih yg amat2...terasa betol hari ni...ada sebab sebenarnye aku sedih minggu ni...aku harap aku kuat...aku akan citer disini...pasti..tp tgg smuanye selesai...
hr ni aku belek ntry yg lepas..pengalaman bersama abah...pengalaman di raudhah...masyaallah..rindunye pd smua...
Ya Allah Ya Tuhanku,tempatkanlah ayahku dikalangan org yg beriman...ampunilah dosa2nye...terangilah kuburnya....jauhkanlah dr azab kubur Ya Allah...Al fatihah

abah...et rindu abah...selamanya