Thursday, October 17, 2019

cerita apa tu

171019

hr ini berjaya puasa
alhamdulillah...rs bdn sgt segar.
lepas mkn byk sgt benda2 merapu
bila berdua dgn melor dekat rumah

esok aku nak puasa lagi
moga dipermudahkan ibadah aku..
aku tak rs penat pun..sebab mgkin kurang berckp
tapi
aku masih byk mengumpat
melalui wasap..hahaha
byk pula cerita2 suam2 tahi ayam
tetiba jd hangat...kahkahkah

p/s:kemain save dlm draft..konon nak up..boleh aku lupa...

well aku dah lupa cerita sebenar...
mrh juga sebenarnya semalam..sebab tu aku terus lupa..

mrh tu bermula dr 17.10
aku nak pi solat..singgah tandas.. boleh minah ramp ni konon2 akak sado,rambut ketak2 mcm retislaa kekdahnya ..hr hujan.beliau dr tandas duduk..ada 2 tandas.cangkuk dan duduk..aku tau tandas dduuk tu bersih permukaan dia...tau2 ada tapak kasut..safety boot..n tau la kasut dia..sebab member dr situ tak tutup pintu..dah buat apa ko tak tutup pintu duk situ kan .aku letak beg terus keluar.  bw beg sebab nak gosok gg...dia dah jauh...ikut hati nak jerit je..woi barua betia sundelll...aku kakikan muka kau br tau...attitude sama mcm muka dia berkerk..dia ingat dia keja ramp tu aku takut...
#silainsaf

kes kedua pagi 1810
pd smlmnya aku ot dan kpl delay .smp umah dah lewat jam 2 br tido tapi sebab penat aku takleh tdo sgt. takut terlelap. jadinya tak sempat sahur n puasa. smp opis aku pg isi air.jumpa budka hingusan ni. baru2 lg budk2 ni.bulu pun tak habis tumbuh . dia minum air coway guna cwn yg aku kenal..dr unit aku...air coway kan ada penapis..separuh air dia buang dekat penapis coway..then tadah lagi. then minum balance buang dlm tu...sinki dia cuma selangkah aja ok.selangkah. aku tegur dlm nada lembut, sinki punya dekat kenapa ko buang situ. ala penapis dia je pun.. aku ckp lagi habis penuh sapa nak buang air tu..cleaner..dia jwb dgn nada angkuh cam haram, habis byr cleaner nak buat apa...aku pun terus bengkak la kepala...aku ckp hidup jgn menyusahkan org..mangkak.. oleh kerana nmpk pns,ada yg redakan.. cr ckp mcm mmg ini budak sgt keras kepalanya...aku keluar dan berambus seeblum mulut manis aku ni maki org pagi2 n mood kelaut smp mlm..baik aku bersabar....

well budak2 br ni mmg kurang adab. kita bukan nak ko salam cium tangan tp cukup bila org lama tegur n admit salah.tp kalau hidup mmg jenis suka menyusahkan, bangsa ni la yg akan maju dulu kan..hahaha.  takpe .aku jgn jd mcm depa..muhasabh diri. Allah ada et oi..Allah ada ..

done merapu untuk kenangan
hahaha