Sunday, November 17, 2019

hp motorola

semalam aku tgk cerita hardil jo pyar kariga...salman khan,preity zinta dgn rani mukherje..dah nak habis br cosentrate tgk..ms tu depa pgg hp motorolla warna kuning..sama color sama model..


teringat sebab zaman tu aku msih belajar..mmg hebat la walau hp tu besar..bunyi dia kemain kuat bak ang..hahaha
aku tak berkesempatan pun guna hp begini sebab ms tu belajar.mana mampu.tp aku akan pastikan call tokdah hari2..tiba2 aku lupa dah no tel umah mak..hahaha..mula mcm ingat..adeh..
ptg2 balik kolej akan lalu public tel..dail no mak..syiling tak byk .sebab kena jimat2.janji lepas rindu kat beliau. 
bila dah sewa di taman siantan,kwn makin ramai, tahulah mna ada telepon..mana yg guna public phone setia..haha...
lina dan ct ada la hp sebab pakwe mereka beli...selalu gayut..tp zaman dulu tak sedengki org2 zaman sekarang...takde sibuk nak menyibuk..takde nak menunjuk sapa bagus..
rindu kwan2 dulu walau mereka...