Wednesday, November 6, 2019

kasut owh kasut

hari ni aku off selepas 3 mlm yg panjang...tapi off aku pun rs amat panjang dan kebosanan yg tak mampu ku ungkapkan.
kan aku dah tukar uniform. dan sekarang kena pakai tectical boot ini.. kasut ni besar sebenarnya..disebabkan aku bdn besar,org tak percaya kaki aku size 5...ceritanya mmg kalau drive,aku kena pakai selipar..bahyaa memandu pakai kasut ni..

jadi dgn penat dan tak larat serta mengantuk, aku buka kasut..kena lah tunduk..perot berlemak lagi..adeh...terus pgg zip ntah mcm mana tertekan dn terbabas terus msuk tepi jari...aduhai sakit dan berdarahlah beliau...
kalau terkepit lebih isi pun pedih inikan tertusuk...rs nak nangis jerit kuat2...uwaaa atittttt...mcm hud matin nangis bila sakit...
namun demikian, saya tetap bersyukur masih diberi peluang bekerja disini..moga terus ada rezeki di kampeni saya ini..alhamdulillah