Wednesday, July 1, 2020

tart nenas dan dotdotdot

assalamualaikum
rajin kan i update blog..itu maknany i kesunyian.hahaha.namun aku tetap bersyukur.

baru2 ni tgh hot psl pendapat fynnjamal tentang wanita antara penyebab kes rogol.aku memula bc di blog hiburan. tersentak la juga aku baca. dia ni dah kenapa?nak salahkan wanita pula. aku tak folo ig dia sebab aku rs lagi byk menimbulkan kesakitan dihati aku sebab pendapat kami tk sama.hahaha.emo kan aku.


ni tart nenas along buat. sedap tau.along jual.ada yg gulung ada yg begini.aku dan melor suka yg begini. sebalang rm15 je.

berbalik isu diatas, bg aku tak boleh salahkan wanita aje. sebab mcm wardina ckp, dlm dunia ni bukan smua islam dan menutup aurat. andai smua menutup aurat pun,laman sosial tetap tanpa batasan. lain kalau disekat seperti korea utara lgsg tak boleh nak acces internet.
kenapa aku bncg dlm blog, aku just nak luahkan perasaan aku je. geram juga dgn makhluk Allah nan sorg ini. kdg pendapat dia mengelirukan. aneh2 je kan...
akhir sekali mohon maaf andai tuan bdn terasa dgn aku. moga kita smua sentiasa didalam lindungn Allah dan moga Allah pelihara hati,iman dan akal kita smua.