Thursday, October 10, 2019

hello again

Oktober datang lagi...
bulan2 yg lalu sungguh menduga.
emosi yang tak terkawal.
aku smp terfikir adakah aku penghidap axiety...
aku bukan ocd..tp kdgkala aku stress yg melampau sampaikan bila alas kaki disepak2 pun aku jd mrh.  hahaha...
dulu ms dikg,tokdah selalu mrh abahtok..alas kaki pijak jgn disepak...rupanya melor pun sama..suka sgt sepak alas kaki terutama disinki dapor tu..
well,hari2 tgk ig..seronok tgk org shoping mcm2 cerita dlm ig atau blog. aku dah lupa pssword fb..hahaha..habisla aku...kdg aku rs pelik, berapa la gaji depa kan..boleh beli beg yg beratus kdg beribu,beli kosmetik,suplement..sedang aku dlm ms sehari habis duit gaji byr hutang..bukan kata sehari...dlm ms 20min...hahaha...hebat betol aku belanjakan gaji...
well kehidupan perlu diteruskan walau dlm pket ada syiling ygmemberatkan. andai aku kaya, bahagiakah aku???