Wednesday, November 27, 2019

rindu dtg lagi

assalamualaikum

wow....lama pula tak bersiaran..tngah bahagia ke..hahahaha
well kebusyan aku bukan sebab apa pun..semua kerana aku mengdownload cerita jang geum..alah cerita korea masak2 tu...gembira bila dpt tgk cerita ini lagi.
dan kemudian bila balik rumah, aku dan melor asyik tgk vcd lord of the ring. lagi dan lagi sampai bosan....itu je kehidupan kami yg sungguh menggembirakan. kdgkala, kami hanya makan benda yg sama dan berhibur yg biasa2 aje bila kehidupan agak sulit dihujung bulan. tapi terus berlapang dada sebab mahu atau tidak, kami berdua kena hadap juga.



semalam ada kwn belanja mkn aiskrim mb.yg ada pisg goreng tu..maneh meleceh..tp sebab org belanja kan. tp tk gembira sebab aku kan kalau makan mesti teringat melor..

situasi tempat kerja masih sama. tempat sempit yg buat otak makin cetek. pening tapi terpaksa teruskan. cabaran tetap sama malah makin hebat sebenarnya. kwn2 pula makin sukar aku fahami. 
bertabahlahkamu wahai et. walau apa pun aku tetap bersyukur..moga terus menjadi sumber rezeki aku ya Allah