Sunday, June 21, 2020

selamat hari bapa

assalamualaikum

hari ni smua wall ig bg ucapan fathers day. aku tak sensitif dan peka kah?aku tak wish pd melor,pd abah melor hatta org lain..kerasnye hatiku...bukan tak nak wish..hati ni tak tahulah bagaimana..aku tak mampu jd anak yg baik ms abah hidup..hatta ms abah mahu meninggal..bukan aku yg ada bersama dia...aku bukan menantu yg baik utk bapak mertuaku...dan aku tak mampu beri melor sesuatu yg boleh dia bangga dipanggil seorang bapa...

keraskah hati aku?
tak. tp aku malu..malu dgn diri aku yg tak sempurna. aku selalu jumpa org yg tak suka dgn aku..zaman sekolah, cikgu2 pilih kasih. terbayang bila yg cantik dilayan baik. yg comot diherdik saja. kemik cermin mata bilatak mampu tahan bola jaring yg dibaling laju sebab aku tak sedia. jadi aku malu dan terus tak berusaha nak main netball. di tengking bila tak dapat menghafal dan tidak dimaafkan saat kertas jwpn aku ditulis bodoh bila dia suruh pelajar lain tnda di kertas jwpn aku. jd aku jd malu.bila di tulis bodoh,aku mmg malu..

bila kerja, tetap ada org pilih kasih. pilih bulu..allahuakbar. kdg aku tak phm kenapa aku perlu hadap org begini..Ya Allah, aku rela berjumpa 1000 org yg pilih kasih,namun aku bermohon,jgnlah Kau tidak kasih pada aku yg hina ini...Aku redha ya Allah

selamat hari bapa abah..et rindu abah selalu ..sangat sangat