Wednesday, June 24, 2020

vlogger mukbang vs lifestyle

assalamualaikum

well ni hobby br aku dua tiga bulan yg lepas...tgk video mukbang.ye aku ni mmg ketinggalan zaman sket. hahaha
tak smua video mukbang yg boleh aku tgk. sebab mcm semput dibuatnye..penuh sgt mulut mereka..hahaha aka gejoloh.
tp yg aku suka mestilah hamzy...dah kenapa boki punya gambar kuar dulu nih..alah update guna hp gini lah.
aku suka hamzy sebab dia msk dulu.tak serabut dgr ckp nak explain pnjg2. dgn anjing dia yg taat betol dgn tuan dia. lepas msk atau dia beli kt kedai,dia prepared elok2 terus mkn..mkn tu klu panas kemain dia telan jugak...mula2 aku tgk mcm dia ni tak melecur ke lidah..tp sah2 dr kecik depa ni mkn benda2 panas kan. dah terbiasa la. 
yg atas tu boki
bwh ni br hamzy..argh pening aku..haha
yg kedua boki..boki ni aku br folo. tak berapa nak ikut sgt sebab dia mkn tak senonoh. mulut dia kemain besar.tp lama2 suka pula..aku kdg terfikir,apa kejadahla aku tgk video2 mukbang ni smua. pdhal bunyi org mkn je pun..aneh2 betol aku ni sekarang kan.
 
vlog lifestyle aku jrg skeg follow..yg aku tgk pun schaffyzainuddin sebab dia best. duk oversea tp tak belagak pun ckp omputih. relax je ckp melayu. aku ni ada perasaan aneh sket. kalau aku tgk n 1sr impression tak best, aku jrg tgk balik..tp mcm schaffy dgn adik dia boleh plak aku follow..aku kan poyo..hahaha

ada byk vlogger famouskan. aku penah jumpa ms depa nak pi oversea n aku dgr dia tak kenal kita..hahaha..dik,akak ni jrg buka youtube. akak layan blue je..hahaha..bodo aku

aku jrg buka youtuber org lain..even sugu pun br aku follow sebab jenis aku follow n terus subscribes ye. sugupavihtra ni bagus. laki dia mmg strict. utk kebaikn juga. kita kena paham dan hormat privasi org. pd yg berlagak ckp sugu poyo sebab letak charge mahal, korg sebenarnya dah jumpa buku dgn ruas. jgn zalimi org lain ye..belajar hormat privasi org...

 aku jrg buka kwn sugu kak sri tu..aku penah buka then aku ttp sebab aku tak phm dia ckp apa..taapiii kak sri tu mmg boleh jd penjual yg hebat..kalau promot brg sure org beli..

well sekian merepek aku hr ini..aku sebenarnya msih mencari cermin mata aku yg hilang.missplace atau aku dah tua..aku tak taulaaa...