Tuesday, July 7, 2009

aduhai bib

hallluuuuuuuuuuuuu

ni plak adik aku Habibah Halim @ bib @ mak teh tapi tak la putih..huhuhu















ms kat mekah kitorang berkesempatan makan kat mudzlifah...
ti ku cerita lanjut tapi ini antara gambar yg ada ms kitorang diner kat mudzalifah la...
mkanan dierrrrr marvelous...sodap den ckp...















ms sampai kat dallah hotel madinah....
walaupun penat...pose tetap maintain kan....















bib with awa kat masjid nabawi lepas sembahyang subuh















inilah bakal penternak kambing gurun yang insyaallah berjaya
















bib with mak last day at madinah
















ni pun kat masjid nabawi










bib...ekau ingat ndak maso kito naik binatang ini....huahuahua....malunyeeeeerrrr
memula excited giler nak naik lepas tu haaaaaaa
jawab la sendiri..heheheheee..tapi best gak kan...panjangla umur unta tu kan...hahaha
bib ko perasan tak gambar ko sama jer tangan dier kan!!!!!!!
lots of love
et

No comments: