Wednesday, July 15, 2009

kau bertakhta dihati




















salam....

yang comel sebelah ni lah hubbyku yang tersayang.
adik-adik aku pggl die abg melor...kenapa yek syg dipanggil melor..hehehehe...nama manja family jer

senyuman manis umpama gula
ayam kampung si ayam serama
sayang melor sampai ke syurga
kalau boleh biar kita bersama selamanya

cik melor ni baik sgt orgnyer...dahla suka senyum jer...n paling suka tolong....aku selalu pesan buat baik berpada-pada...org zaman sekarang depan jer baik..belakang tikam habis...bukan nyer aper kang dikebasnyer abg melor aku mcm maner?







































penat ker cik melor...nak sgt jenjalan kan....
meh ler meronda yer
yg bwh ni gmbr paling best cik melor..hahaha..mcm nak pg kawat pun ada....itula cik melor, org dah ckp kan naik bas jer pg burj al arab tp asyik ckp "dekat-dekat"memag la mcm pelancong cik melor tapi tengah hari rembang mekap pun cair tau..uwaaaa












































to abg melor semoga u chat selalu n tak sakit lagi.....ni cik kembang setaman ni sayang sgt kat awak.....muuuaaahhhhhh...

No comments: