Saturday, May 29, 2010

sayang abah

salam....

i miss my abah very much..
n rindu mak juga...
abah...kenapa abah lama tak datang dlm mimpi et..abah marah et ker?et rindu abah...mcm maner abah yer..abah mesti tamslh et..hmm sakit otak rasanyer nak pkr.mcm2 hal nak buat tapi mcm hampa jer kan abah kan...bila la et dapat peluk abah lagi..kalau dulu hilang masalah dapat cium rambut abah..sekarang ?:(
abang pun dah busy skarang ni.lama sangat et tak jumpa abang..et ada jumpa gak along coz aritu balik kampung sesama pastu kami pegi tengok abah....
bib pun lama sangat et tak jumpa dier bah..peyut dia mesti dah besar.rindunyer kan abah...ingat lagi masa kite pegi segamat malam raya 7 tahun lepas...abah ikutkan jer kepala gila anak pompuan abah yang dua org ni..beli sana..beli sini..yerla masa tu et kan keje maybank lagi..dpt angpau banyak so dptla beli barang baru untuk beraya..
waktu abah sihat lagi..tapi siapa sangka kan macam sekejap jer Allah pinjamkan abah untuk kami...semangat abah kuat tapi kenapa et tak der semangat juang abah yang tinggi tu...
et ni suka sangat pendam perasaan kot..tak pun suka sangat merendah diri n tak yakin kan abah..tak mcm abah..kalau tak betol abah terus bagitau...hmmmm rindunyer nak kene marah ngan abah..
tapi abah tak pernah marah et kan?sekarang kalau berborak ngan aman kami selalu ingat luku abah..hahaha...sakit tapi tak akan rasa dah sampai bila2..tak pun abah suka cubit kat perut..hehehe...takperla kan biar hari2 kene cubit dr et tak rasa dah tangan abah tu sampai bila2..lagipun abah bukan mendera pun.
abah..semoga abah bahagia disana..alfatehah

et rindu abah
rindu sangat

No comments: