Monday, August 30, 2010

aman n achap

salam....
since aman n achap dtg umah on saturday itupun dah petang so kitorang beli kat bazar jer n tetiba melor request nak makan nasi lemak....aper?nasi lemak...hadoiiiii...aku pun buat la walaupun dah lama giler tak buat nasi lemak..hahaha
then pagi ahad semua sakit perut termasuk la dengan aku(lagi teruk padahal mkn sambal sikit jer)..huhuhu
maybe sambal tak masak kot..huhuhu...makcik kan tak expert langsung bab dapur nikan....nasibla melor yerrr
so petang ahad melor nak bawak la mkn kat MAA subang...poie la kami berempat kesana sampai dlm kol 0640 ptg..melor dah booking yerla skang ni lepas gaji so semua nak makan kat luaq..tambahan ahad....so sampai jer org takder..hahaha tapi kami relax lagi siap bergambar bagai...aku jerla jadi cameraman itupun melor dok bising kater aku tak pandai amik gambar..angel tak cantik...hentam jerla labuuuu...













so lepas berbuka didapati hanya kami n ada la anak yatim (MAS taja la bebudak ni)..lawak kentang betol..sib baik makanan sedap n murah gak la kan...hehehe...
layan jerla gmbar kentang kami ni....huhuhu
yg bestnyer lepas makan amik gambar dan semua nyer termasuk melor wat lawak kentang gila babas...yerla yg ada pun aku n anak2 yatim jerkannn...huhuhu.
tapi best jugak..hehehe
dr aku yang kekenyangan
et