Tuesday, August 24, 2010

mc'd



salam





sejak akhir2 ini isu hotel2 dan makan segera yang tiada sijil halal kembali panas...tapi yg pasti setelah berita tersebar,keadaan hotel dan restoran ini memang lengang n tak speerti selalu...hmmmm kadang2 isu ni buatkan kita ragu2..yerla inilah antara makanan kegemaran aku n before isu halal ini keluar aku baru jer pegi lunch kat concord..then kuar isu ni kat paper n hotel concord tak der dlm sijil jakim..jeng jeng jeng...


tapi hotel besar takkan ambil isu ni remeh kan?lega rasanya bila aku baca dlm paper kosmo yg Concord tersenarai cuma maybe haritu pegawai jakim tak sampai kat situ lagi kot..huhuhu


the last week panas pasal m'c donald pulak....hmmmmm ntahlah dunia...semoga aku yg duduk dibumi malaysia yg tercinta ini bebas dr segala kejahatan mereka yg ingin menjatuhkan islam...allahuakbar...


bercerita pasal makan ni memang sensitif untuk kita umat islam tapi ia bukanlah menyusahkan...setiap peraturan yng ditetapkan dalam islam ada kebaikan yang perlu kita kaji...isu penyembelihan,halal dan haram sesuatu itu punya sebab musabab yang benar dan tak perlu disangkal lagi....wallahuallam

soooo...untuk peminat mc'd semoga ini membantu anda

copy from email aku
et