Sunday, October 10, 2010

bergaya bersama ZHJC

salam
hehehe...entah mcm maner aku nak mencuba nasib try give way dr teman jaun nun dinegara matahari terbit sana..hahaha ekceli selama ni aku jd silent reader n tak pernah join mana2 give way tapi mana la tau tuah aku dpt hadiah berupa kain cotton yang cantik dan bergaya serta sure gempak raya aku tahun hadapan...hadiah dr bumi sakura..rugi tak join ni..tapi antara aku ngan kain cotton ni memang tak leh dipisahkan coz aku memang suka kain cotton yg sedap dipakai..sejuk jer..tambahan sekarang corak kain cotton ni sangat menarik dan cantik2....so cik puan Murni...pilihlah saya kenalan baru bertuah anda..muahahaha...so kengkawan sapa nak mencuba boleh la klik address ni...tak rugi mencuba
maaf kalau tak betol coz this my first time join contest...
salam kenalan dr saya
lots of luv
et