Tuesday, November 9, 2010

aku rindu

"maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
fahamilah ku tanpa terus tanpa kamu
bagaimana ku nanti
bila tiada pengganti
yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam

Hanya kau ku terbayang

Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka

Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
BayangkanHidup tanpa dirimu"


makin aku dengar makin aku sedih..sedih sebab aku asyik teringat abah. terasa diri sangat tidak berguna akhir2 ini...tak dpt buat2 apa2 nak membantu yang lain...Allahuakbar3x.
memang rasa mcm takder yang menarik sejak abah pergi..rasa mcm abah pergi dengan semua semangat yang aku ada..rasa macam abah pergi bersama gelak tawa aku...aku ketawa untuk menutup duka aku sahaja,aku gembira sebab aku tahu aku ada tanggungjawab yang perlu aku tunaikan walaupun jauh disudut hati aku ni memang tak mampu nak buat yang terbaik untuk semua.
kadang2 aku mau beri yg terbaik untuk semua tapi aku bukannyer superwomen yg ada magic boleh tunaikan hajat semua org...ntahlaa
bila tiada jalan yg aku nampak, membisu adalah yg terbaik buat aku.

ntahlaaa....

lots of luv

et