Friday, November 19, 2010

bisnes anak banjar

salam...
tajuk yo'oo jer kan...ekceli ni blog abang aku. sejak dunia makin canggih ni abang aku pun tak mau ketinggalan. walaupun abg aku ni n kakak iparku memang pandai meniaga tapi kira sangat canggih la kan bila tau wat blog2 bagai ni...tapi cikgunyer adalah adik bongsu aku ler..hahaha..dik patutnyer ko ajar abang sambil pegang rotan..hehehe...

ekceli abg aku ni ada jual baju jenama ed hardy jugak tapi dia still tak dpt upload..sebelum ni kengkawan jer yg cari tp since dah canggih manggih ni hope semakin berkembang la yer bang bisnes ko....
dr mata aku, memang cantik kasut2 kayu yg dia jual.produk pun baik2 gak..dan yang bestnyer kalau korang nak design sendiri aksesori untuk kasut tu pun boleh jugak..just email or contact my abang..dia akan bantu merealisasikan kasut korang jadi sgt menarik..insyaAllah...(maksud aku kalau korang tak suka bunga korang nak ganti aksesori reben or karang2 laut)..just tell my abg, sure dia akan membantu coz he's very friendly...so kalau ada yg berminat boleh la pegi jenguk2 cuci mata dan minda kat blog dier tu...click jer..tak kena bayar pun..hehehehe


selamat menjamu mata dan selamat bershopping....http://rimbabarapi.blogspot.com/

#to abg:cepat sket upload gmbr yg lain...dah untung jgn lupa adingmu yg pengulir ini..hahahaha....(ini jerla ayat yg aku pandai)
lots of luv
et