Wednesday, November 3, 2010

carbonara

apakah ini...hehehe...inilah masakan intan untuk aku ari tu...spagheti carbonara.kiranyer pengeras la kan coz dia tanya resepi aku ari tu walaupun senang jer tapi kdg2 yang senang tu la kita tak tau caranyer kan cik intan..tapi mslhnyer dia buat lebih sedap dr aku..huahuahua...
ni maleh nak ajar ni(kedekut sungguh)

sekali dia buat 2 perasa da...carbonara n spagethi biasa...yang pasti dua2 sedap...hei tengok gmbr mkn mlm2 ni lapar la pulak perut....meggi oooo meggi..ko la jadi mangsa aku mlm ni...huhuhhu
#to intan tq yer..ti bawak la lagi..perut aku boleh terima jerk..hehehe
lots of luv
et

2 comments:

fyda said...

ko ada resepi carbonara???????????

nak gaks

et_krol said...

ti aku bagi yer....