Wednesday, December 29, 2010

lepas geram


Kadang2 aku tak paham dengan sesetengah orang yg suka menyusahkan org lain.hati dia takde perasaan kesian ker? Pala hotak dia tak boleh pk ker? Dia tak der ker pk dosa dia kat sesame manusia?atau memang dia ni jenis tak paham bahasa?
Hutang along ko boleh bayar sebab apa?sebab depa cari ko kan...aku ni tak cari ko that why ko wat tak tau jer..ko pegi beli nombor, berjudi kat hotel itu hal ko..bukan hal aku..tapi masalah nyer skang bayar duit aku..ko boleh upgrade keta ko apasal ko tak leh pk bayar hutang aku?bini ko nyer rantai emas pun aku tengok sampai nak patah leher dia pakai?beb klu ko pk 4 hibu hingget tu sikit ko memang la manusia tak kenang budi, takder ati perut dasar #$%.........
Aku tak cari ko sebab nak bagi peluang ko bina hidup ko balik...tapi sekarang bila ko dah senang ada ko nak cari aku?aku tinggal mesej kotak balas...aku tinggal msj kat hp ko tak reply..

ntah la....tapi memang aku geram