Saturday, January 1, 2011

new year

Salam

Alhamdulillah..dah masuk tahun baru 2011…aku dah nak masuk 30…melor dah masuk 34(dianyer birthday 01 jan) n tempoh perkahwinan dah masuk 8 tahun…yuhuuuu..lamanyer aku kahwin kan..mcm tak percaya woooo…kalau ada anak sure dah darjah satu n aku tengah sibuk tahap gaban antar anak sekolah…hohoho
Mcm biasa, oleh kerana kita menang bola (tq pasukan m’sia), melor coti n kebetulan aku pong coti…melor ajaq pi Singapore tapi aku malas tahap gaban..hohoho..so pepagi melor dah kacau aku n kami pi sarapan sesame…dia request nak makan laksa..so makcik ni buek ler untuk bestday boy..hahaha…lepas sembahyang maghrib kami kuar..ingat nak pi alamanda tgk wayang tapi coz lambat sgt kuar so pi giant jer…singgah beli kek then terus pi putrajaya…ada event nek basikal .
org mcm biasa la..ramai giler..so lepak jap sambil mkn beger king n tgk orang…tingat masa memuda lepak tepi jalan/longkang kat Melaka….bestnyerrr that time.
Kol 11 kami balik coz nak pegi karaoke…sampai sedang elok 1130 n start melalak ngan melor..huhuhu…sejam jer nyanyi pehtu balik ler…..alhamdulillah…semoga tahun ini bertambah sinar dlm hidup aku n melor..semoga kami lebih memahami, bertambah kasih sayang, lebih bekerja keras demi masa depan bersama…
"happy bestday melor...i luv..luv n luv u forever...moga u diberi kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki n happy selalu ngan bini u yg mcm mak lampir ni..hahaha"

p/s:suka plak dengar teks ucapan PM untuk new year ni..biasanyer maleh nak dengar tapi tahun ni nyer sedap jerk ayat dia..huhuhu

lots of luv
etbudakcomot