Tuesday, January 11, 2011

11/1/11

salam
hari ni tarikh canteks sangat...tapi tiba2 dapat berita yang sangat tak best...pagi2 dpt tau abang din (sepupu melor) masuk IJN sebab masalah jantung...waaaaaaaaaa jantung lagiii...takut nyerrrr la....naper semua melibatkan jantung...aritu arwah along pun sebab sakit jantung..ni abang din plak...sib baik zati anak abg din yg sulung baru tranfer IJN..before this keje Nilai Cancer Hospital..tapi aku tak inform melor lagi coz dia pun ada medical check up kat subang...tak nak bagitau kang dier terkejut sure teruk result medicalcheckup dier...isk..isk..isk
then melor call bagitau doktor bagi ubat jantung...whatsssssssssssssssss.....memang berenti berdegup jantung aku dengar...sib baik kat tmpt keje lagi..so leh la senyum sket walau kena maki kan...huhuhu...
ntahlaaaaaaaaaaaaaaa...skang ni semangat aku rasa mcm dah hilang separuh..yang pasti aku amat mengharapkan semoga aku dapat bersama melor lebih lama lagi didunia ini...macam aku pernah luahkan disini dulu, aku masih belum puas hidup bersama insan yg bernama khairul anuar..semoga ALLAH makbulkan doaku...amin..
p/s:esok masih ada sinar
lots of luv
kekodokbulat