Sunday, January 9, 2011

entry merapu

salam


duk umah sensorang sambil tunggu melor balik memang membosankan..walaupun banyak keje nak buat tapi mood belum mari(banyakla mood..pegi siram bunga cepattttt..etot bunga ko dah nak mati)

huh...bosan..takper bunga tu akan ada kuasa ajaib petang karang..muahaha...hujan cepatla turun.

sebenarnyer ati aku ni terdetik bestnyer kalau besfrend duk sebelah umah..jadi jiran..so ari i aku masak aku bagi dia..esok dia masak dia bagi aku plak..wahh bestnyer tapi mesti kesian dia coz aku masak simple..bak kata melor lauk bodo jer..hahaha..

aku ni memang tak leh hidup tanpa kawan..mulut ni nak merapu meraban jerk kalau jumpa kengkawan.that why blog aku ni kalau entry mesti banyak benda aku nak tulis..walaupun tak der yg baca tapi yg penting lega hati aku coz apa yg aku nak ckp dah tulis kat sini..kenkadang kawan2 aku coti jadi selalu telepas nak citer yg tak rahsia la..yg rahsia tu kita tunggu depan mata..hahaha

tingat kat kwn2 masa kat melaka dulu..sabrina n eta..ni memang bestfrend eva aku la...kawan gelak kawan nangis.tapi skang suma busy..sab dah da baby baru.eta pun sama dah da baby baru..confirm busy hidp depa..iza pun nak dpt baby baru..wati dah da baby...siti sibuk dah sebab anak dier dah start sekolah.wah smua jadi superwomen..

aku....jd catwomen jerla coz aritu guy gigit aku..aik melor janji nak amik guy..lupa la tu..kucing parsi bapak mertua aku..hahaha

rindu nak pegi limbungan...dulu jalan kaki jerk..hahaha...kadang2 teman ijat(laki eta) bercerita masalah dia kat aku.maklumla aku ni dulu kan available..hahaha..ketepi ok ketengah ok..dengar jerla cite kengkawan..tau2 dah sampai dah...sambil mkn kuaci kan jat kan...tapi tu semua kenangan jerk..yg pasti aku happy coz jodoh ko memang ngan eta..alhamdulillah..

aku memang suka melaka.banyak kenangan aku kat sana..kalau arwah abah antar balik mesti berenti makan kat pantai klebang bah kan..hmmmmmmmmm..sedih la plak.....

sebenarnyer yg aku lupa nak share kat sini, melor pun pernah duduk melaka...masa tu airpot melaka tak tutup lagi..dia duduk melaka dlm 2 tahun kot..tahun 2000-2002..hahaha..dia pun ckp selalu pegi mahkota parade..tapi kalau dia jumpa aku ms tu sure tak bekenan langsung kat aku yg terencat jerk waktu tu...hahaha..kengkonon ganas la masa tu..hahaha..bak kata talib masuk air budak ni..hahaha...


rindu kat smua...cerita pasal talib aka laki si sab ni mcm tak percaya jerk jadi papa talib..hahaha...dulu kemain ganas mamat ni..tapi sisab jerk leh tunduk kan dia..best giler masa tu..


p/s:kalau la aku ada doraemon, aku nak kembali ke melaka bersama kengkawan taman setan aku..hohoho


lots of luv

kekodokbulat