Friday, January 21, 2011

hepy bestday abang


salam


abang,

aku rasa kita semakin jauh

aku rasa kita semakin menyendiri

aku rasa kita semakin buat hal sendiri

tapi sekarang aku selalu rasa aku rindu kat ko


abang,

aku tahu cita-cita mu besar

aku tahu kau yang paling berwawasan

aku tahu impianmu seluas alam

dan aku sentiasa doakan segalanya dalam genggaman


abang,

andai kau tahu aku sayang kan ko

andai ko tahu, kami tersangat rindukan ko

walaupun kita jarang bertandang

tapi aku selalu rindukan gurau senda yg berpanjangan

bila kita berjumpa ada sahaja yg ditertawakan

tetap sekarang umpama ada jurang yg menghalang

tapi yang pasti aku tetap hormat ko sebagai abang


abang,

maafkan aku andai melukakan hatimu

maafkan aku andai mengguriskan perasaanmu

maafkan aku andai tulisan ini menambahkan marahmu

aku cuma mahu memberitahu yang aku sayang padamu

oh abangku
takper aku tau bang ko busy...huhuhu


"selamat hari lahir abangku HALIL BIN HALIM aka rimbabarapi(aku ckp panggil abg rimba jer) 21january....aku sayang padamu selamanya....

semoga segala impian abang tercapai, dimurahkan rezeki, dipanjangkan umor dan diberikan kesihatan yang baik...amin"
yg pasti baru aku tau abg aku ni pandai mengarang cerita rupanya...mcm novel plak baca blog dier...hehehe
p/s:hensemkan abangku..hahaha

salam sayang dr adikmu yang ganal

kekodokbulat