Tuesday, January 18, 2011

khurafat


salam

lepas settle keje melor, kitorang decide nak pegi alamanda n beli tiket wayang untuk hari rabu..tapi dah alang2 kan so kami tengok jerla ari ni...agenda utama adalah cerita khurafat...seram memang seram tapi sebab syamsul punya penangan, redah jerla...maklumla melor kat suka giler kat mamat ni..hahaha

sampai alamanda kol 0115pm...just nice la kan coz wayang pun start kol 0150..so lepas dpt tiket terus pi mkn...walaupun ari selasa n tengah hari, panggung kat alamanda mcm biasalakan, penuh beb...sib baik dpt seat yg ok...

lepas mkn kat tempat kegemaran melor (nasi ayam la..apalagi), terus pi beli popcorn..apalah ertinya tengok wayang tanpa popcorn..muahaha...

ulasan untuk cerita khurafat bagi aku....hmmmm...........memang seram beb n setanding citer seram thailand....giler takut aku...tak kasi peluang langsung nak tarik nafas..hahaha..saper suh nak tgk sgt kan...cerita best, gmbr best, jln citer simple n mudah nak paham...memang mcm org lain punyer ulasan kat blog, ending dia memang tak disangka-sangka...n sedih beb coz aku nangis..touching sungguh..hahaha

yang aku suka tengok kat alamanda ni, kalau part jerit, depa jerit..bila part gelak semua gelak...tapi citer khurafat tak der la yg gelak....aku memang suka la beb.. penonton memang sporting...tak mcm aku tgk antu kak limah kat one utama....sneyap jerk...padahal ms aku tgk citer yg sama kat alamanda, mcm nak runtuh panggung tu kami gelak..huhuhu
lagipun aku suka tgk khurafat kat alamanda bukannyer aper...aku tak la malu sesangat coz aku jerit kuat benor..hahaha...

yang geramnyer melor boleh ckp.aik takkan dah habis..pendek la citer dier....
alo pakcik, aku ni sampai nak melotop jantung...banyak tutup mata n telinga jer dr tgk antunyer..ko leh ckp pendek...hampes sungguh..padahal ada org tu lebih banyak tutup pale ngan jaket dr tgk..hahaha...memang la pendek...

tapi mamat sebelah melor pun asyik nyorok2 muka jerk..tak mau tgk.takut la tu...
hahaha

tapi khurafat bagi aku memang berjaya...tahniah untuk team skop production n pengarahnyer..si syamsul tu dah la handsome, kepala hotak best plak tu...dahsyat sungguh....
lots of luv
kekodokbulat