Friday, March 4, 2011

saman

salam


hmmm....sedih pun ada..kelakar pun ada.hahaha...sian melor..alhamdulillah bila check kami tak der saman so ok la kan..tetiba masa ari isnin tu melor nak cepat boleh dia langgar lampu kuning....muahaha..lepas tu kebetulan kat depan sket polis wat roadblock..apa lagi kene tahan la...abang polis tu cakap, lampu kuning bukan suh langgar....sian melor...kalau ikutkan kena bayar rm 300 untuk kesalahan yang boleh dikatakan besar la kan..melanggar lampu isyarat...tapi sebab melor terus pi bayaq kena la rm100 jer...hehehe..so next time melor jgn langgar lampu kuning ya...org ckp malang memang tak berbau..hahaha...nak buat mcm maner..memang dah tertulis bulan ni rm 100 untuk pak polisi...hehehe

No comments: