Wednesday, April 13, 2011

aku suka


salam


semalam chat ngan member kat melaka.sangat happy walaupun sedih coz mengimbau saat2 indah semasa kami sama2 menyewa kat taman setan (siantan)..hehehe..walaupun umah sewa..kami duduk 9 org dlm umah tu tapi kami sgt happy.duduk ramai sebab boleh kurang sket bayar duit umah sewa. alhamdulillah..
saat indah yg sempat dikenang semalam

1)waktu petang (nak masuk maghrib) aku ngan sab selalu lepak kat tembok depan umah bawah pokok ceri.ntah apa yg kami borakkan, sgt best. pastu talib pun dtg nak dting ngan sab tapi aku yg tak sedar diri ni menyebokkan diri...hahaha

2)ct ckp ms nak magrib dia n ina tgh sesiap nak pegi dating(betol..betol..betol) aku yg tak laku ni menyibukkan diri jerla..hahaha

3)setiap mlm selasa ada pasar mlm kat tengkera, akan pegi coz nak beli beger mayonis yg murah tapi sedap.mayonis tak hengat.pegi sikit nyer vouge tapi balik beli beger sebijik jer. maklumla budak sekolah lagi..hahaha

4)mlm2 kalau lapar pegi kedai cina seberang jalan (sebelah tokong cina) heheh beli meggi..sebungkus jerk pun..lapar la katakan...kengkadang aku pegi ngan hana(mana la kwn aku sorang ni)

5)pegi mkn kfc jln kaki pastu balik kene kejar ngan anjing gila..tapi pg kfc beli bege yg kecik jer.tapi sos banyak gile mkn..hahaha..(sedihnyer)

6)tiba2 terkenang apa la jadi kat org gila seks yg telah menunjukkan anunya kepada kami semasa sidai baju...hahaha..gila tol la kan..sian pun ada gak..(uweksss)

7)terkenang first day masuk umah sewa tu then semua org masuk bilik aku coz dengar mcm2 gangguan..hahaha...aku pernah tido umah tu coz kak cik(senior kami) adalah org yg terawal duk umah tu.ms dia dah grade kami masuk umah tu...kak cik selalu ajak aku teman dia tido kalau teman rumah dia balik kg. so lepas kemas umah n susun aku n ita pk nak tido kat ruang tamu coz bilik kami guna kipas dinding. so aku pun usung la tilam kami n tido kat ruang tamu.tiba tiba aku terbangun coz ada mcm benda hempap dada aku.sebenarnyer bunyi tu jatuh atas bumbung.then aku dengar bunyi meraung mintak tolong yg merintih sgt. tak tunggu lama, terus kejut ita masuk bilik balik..minah ni terpisat2 la bangun..hahaha..sian ita..masuk bilik kami kunci pintu.tak ttp lampu.terus tido..tak lama lepas tu,bunyi org ketuk pintu. ms tu hujan dah mula turun.lebat plak tu..aku ngan ita tekejut.terus buka pintu.rupanya sab ngan wati n iza dtg.rupanya depa kena lagi best.siap ada cahaya mcm batman(sab yg ckp)hahaha.pastu cahaya tu vergerak jer sedangkan langsir tebal n tertutup...wah dahsyat sungguh mlm perkenalan kami.then lepas tu bilik belakang plak ketu bilik aku. lagi depa terkejut coz tgk2 smua dah ada dlm bilik aku.hahaha..bygkan bilik tgh yg kecik tu penuh ngan smua kengkawan..hahaha..cuak giler tapi kelakar jugak kan?

hmmm tula antara kenangan yg kami duk borak semalam.bestnyer la kan

kita memang tak boleh ke masa silam tetapi ms silam itulah yang mematangkan kita.
kita mungkin tidak suka akan kesilapan tetapi kesilapan itu yang paling berharga

aku rindu kamu semua

"kadangkala ALLAH hilangkan matahari dan turunkan hujan pd kita..kita tertanya-tanya kenapa Allah turunkan hujan..tetapi bila hujan berhenti rupanya ALLAH berikan pelangi yg indah untuk kita..."

lots of luv
kekodokbulat