Friday, May 6, 2011

cari kerja

salam...





kalau tak der kerja jgn menyusahkan diri dengan mempertikaikan kerja org lain...jadi mcm aku...conteng tangan sendiri... huh!!!!!tapi bukan aku yg lukis sechantek ini..ada satu kakak tu kesian kat aku coz aku lukis huduh sangat...so dia pun tlg lukis balik(waktu ni dah habis kerje ok)
lagi satu....nama aku HALIMAH ...arwah abah susah2 cari nama aku orang sesuka hati jerk kan nyanyi-nyanyi dengan riang gembira lagu halimah jongang konon2 mesra alam la kan....kalau ada mslh dengan aku tak perlu nyanyi jauh2..meh nyanyi depan aku sini nyanyi sambil tepuk tangan aku boleh kasi penampaq satu..hamboi...kalau yer pun cerita tu glamor, itu bukan aku..yg pasti tambah memalukan dan buat orang semua gelak pada aku adalah..aku tak kejar glemer nok.


sekali org buat baik dgn aku, sepuluh kali aku baik dgn org tapi jgn cari pasal


p/s:hp batery kong...kepala aku pun kong






lots of luv


kekodokbulatberangin

4 comments:

Cik Cammy Lia said...

sabar jelh dgn karenah manusia yg xreti bahasa mcm tu.sbr je yg penting kalo ikut amarah mmg xke mana awk.chill ok :-)

wani said...

ooo ini eja kau yee heheheheee
tkpa janji dh lepas keja,...lagi pun ok pa,lagipun memang cantik je ku tgk kak shaz lokeh kat tangan hang tu....jeles ku tgk,tp tgn ku tksesuia,tgn ku itam,(bahana jadi minah rempit dulu kekekekee)...apapun tgn kau lebih cerah dari aku ,.tp tkleh lawan tgn nor yg gebusss laaaaa betui dak

fyda said...

aku pun dah lama x conteng tgn. last sekali masa aku KAHWIN hrtu.

tingin gak nk buat lg tp klu sndiri lukis memang HANCUS

kekodokbulat said...

cammy lia:ye yg..ngah sabor la ni..hehehe
wani:muahaha...ala wani gambar kan leh di tachap...hohoho..itupun aku dah edit..kalau tak nampk parut+panau...hahaha
fyda:klu ku amik gmbr memula aku conteng lagi gelak gulin2...hahaha