Saturday, May 14, 2011

doyan


salam...


aku suka durian....tapi melor tak boleh makan durian...arghhh...sian sijantung hatiku..jadi aku tak mau buat dia terliur, makanya jarang2 la aku dapat mintak durian.kalau nak mkn pun beli yg sepeket kat tesco or giant jer..dpt la lepas gian...itu pun sepeket sampai rm 10 tapi ada 5 ulas jer..huhuhu..last week update kat fb nak mkn doyan...ptg tu tiba2 melor balik bawak sebijik durian..sebiji jer yer yang berharga rm 8 hengget...hahaha...bila buka ada la 8 ulas yang sangat chantek isinyer..melor ckp mcm keras tapi bagi aku sedap jerk..muahaha

alhamdulillah...dapat jugak walaupun mcm tak cukup..sebab perangai aku ni lah keluar pepatah "dah bagi kaki nak peha plak"chewahhhh...betol ka?maklumlah lama dah tak pegi sekulahhhh....(ceh alasan jerk)

p/s:oh melor...i luv uuuu

lots of luv
kekodokbulat