Thursday, June 30, 2011

kenangan sipokok bunga

salam....


masih cerita pasal gambar2 yang ada dalam hp dan bila di belek kembali "wahhhh geramnyer pokok ni"...
ekceli ni pokok2 yang ada kat rumah aku dan ditanam oleh aku....mcm biasa before nak puasa melor yang akan sibuk suh kemas kini pasu sebab nak antar pegi nursery dan tukar pada pokok baru..pokok buluh tu masih bertahan. mcm pokok ala-ala pisang tu dah kering....masa tengok balik gambar ni mcm takpercaya plak kan...muahaha
yang bawah ni kat garaj..masa ni cik merah tak der lagi..jadinyer satu space cukup la untuk ontel kitorang.....pokok yg bawah ni tingginyer sampai cecah bumbung garaj tu...isk..isk..isk..gemok-gemok sungguh kamu smua yer...
tapi sekarang hanya tinggal kenangan..nasib baik sempat ambil gambar.smua pasu bunga aku dah bawak kedepan sebab nak bagi space pada cik merah..kang berpanas plak ontel aku tu...sian dia kan....

p/s:hurmmmm bila la vitamin R nak mai untuk aku tanam semula semua bunga supaya gemoks yer..huhuhu

sayang lajulaju
kekodokbulat


2 comments:

wani said...

waooo cantik upenye masa hijaooo ni....hmmm sayang nye bitamin N blom mari,aku punperlu bitamin N WOOOOOOO

kekodokbulat said...

hi wani...hahaha..tulaaa rindu weiiii pokok ni....siap burung dtg buat sarang tau