Wednesday, June 29, 2011

sedu

salam...


korang pernah tak kena sedu...biasanya baby-baby selalu la kene sedu kan...aku pun jarang-jarang kene...dulu masa adik aku kecik atau masa anak buah aku kecik, bila diorang sedu, sure mak aku suh amik kertas then tepek kat dahi diorangkan...then sedu pun hilang..itu untuk baby...kalau baby sedu, org cakap nak besar

kalau org tua-tua plak yang kena sedu, sebab apa yer?takkan nak membesar lagi kot..hahaha
selalunya aku kalau sedu, minum air tak lama pastu sure hilang...tapi melor plak tak hilang2 sedunya...lastly dia suh amik kertas tepek kat atas dahi dia...hahaha...comel giler u melor...oleh kerana melor dikira baby besar, so kertas yg perlu ditampal pun besar(nasib baik i tak tampal satu a4 kan)...hahaha...

muka orang penat balik kerja tp kene sedu

tak lama lepas tu sedu dia hilang. bertambah sakan kami gelak kan...melor ckp ni memang sedu nak besar ni...huhuhu..yerla dia minum air dah banyak sedu tak hilang...dah kene tampal baru hilang...
kira boleh la melor yer...

p/s: pengalaman mendewasakan kita

lots of luv
kekodokbulat