Tuesday, June 28, 2011

sinchan

salam


selamat pagi malaysia(ceewahhhh)......
godek-godek gambar dalam camera jumpa gambar ni...hahaha..chomel sungguh patung ni..sebelum ni dia kena sorok dalam dashboard sebabnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

sebab sinchan ni tak pakai baju..hahaha...beli patung ni masa kat miri...sebelum ni pernah beli patung gedik2 ni kat kedai rm2 kat segamat....tapi ada mslh yg tak dpt dielakkan, patung pooh tu tidak dpt diselamatkan..masa aku beli patung tu, aman pun beli juga tapi dia amik spiderman..masih elok sampai sekarang(mungkin elok lagi coz ari tu umar dah tarik patung tu..hahaha)..aman cakap sgt berbaloi beli coz murah dan tahan lama..huhuhu

maka bila jumpa kat miri, kami pun beli..ada jer patung lain yg ada baju, tapi terbekenan plak ngan sinchan yg tak pakai baju ni..hahaha..lepas letak tak sampai 2 hari, melor balik keje dia ckp
"u...tak baikla letak patung sinchan bogel ni. nanti apa org kat" hurmmm bila dipk balik oklah melor..u cabutla...dudukla sinchan ni dlm dasboard melor...lama sudah oooo

so ms aku buat audit dlm keta tu (hahaha..kemas da..sib baik tak jumpa tikus jerk)...terjumpa plak dak sinchan ni..so aku letak n janji ngan melor yg aku akan buatkan baju untuk sinchan ni..sian dia kang termalu plak bila org tengok...hahaha..takpe yer sabar sinchan..nanti mumy jahitkan u baju ala2 kimono..muahaha..buat masa ni u tergedik-gedikla dulu dalam keta macam biasa yer...tapi jgn over gedik plak tau...

lots of luv
kekodokbulat




No comments: