Thursday, September 8, 2011

demam

salam syawal....


kelmarin melor demam. ekceli melor demam last week lagi sampaikan suara dia hilang. sian melor tapi minggu ni agak teruk sehingga dia mc. kemudian dah kata sehati sejiwa kan(hehehe), so demam melor pindah le pada aku..huhuhu..

badan panas sungguh. aku telan kan juga air masak banyak2. hundred plus melor beli sampai 2botol besar tu..huhuhu..bercinta gila nak minum..air badak 2 botol, air bali lagi dia belikan...air masak tak yah ckp la kan..rasa mcm nak duduk dlm tandas jer dah..tapi aku lega jugak la kan coz bila kerap ke toilet ni panas badan aku oun kuar la jugak..hahaha

sekarang ni masih pening2 lagi..dengan pinggang rasa pedih + rasa nak patah...Ya Allah..menitik gak ayaq mata ni tak tahan dah sakit..huhuhu..full package rasanya demam kali ni.
takper aku masih bertahan..demi melor..ceeewaaah..alhamdulillah, aku bersyukur dengan segala nikmat yg allah berikan untuk aku...

ingatlah 5 perkara sebelum 5 perkara kan..insyaAllah

p/s:cuaca panas dan berjerebu sekarang jadi berhati2 ya kawan2. banyakkan minum air kosong dan elakkan kerap berada ditempat yang terbuka


sayangkamulajulaju
et