Tuesday, September 13, 2011

hantu lapar

aku ni bukan la kurus mcm pasha sanda pong..memang sejak azali dumuk...tapi memang la ada hati nak kuruih. :(
tapi lepas raya ni sakan betol aku makan..memang tak hengat...kira memang cukup la sarapan, makan tengah hari, minum petang, makan malam siap supper lagi kan..weiiii risau gak aku...
bayangkan ari jumaat tu, melor beli nasi goreng ikan masin+tomyam campur+sup ekor(kes aku demam)..aku bedal sampai habis. then ajak melor makan pizza..dibawanye aku pegi dominos pizza..beli yg 6 slice..SEMUA nya aku bedal..tak tinggal sikit pun untuk melor sebab dia ckp dia kenyang.
kemudian esoknya makan sarapan pagi nasi lemak, tengah hari nasi lauk ayam+sayur lemak, petang aku makan lagi..malam tu balik umah aku buat pasta pulak...sampaikan aku cakap kat melor, agaknyer badan aku ni ada hantu lapar kot...tapi kalau hantu tu yg gemuk takpa..ini aku yg gemuk...adooooiiiaiiiiiiiiiiiiii....

p/s:tapi bila aku fikir hal ni, lagi aku nak makan mcm2..uwaaaaaaaaaaa...

ehhhh tukar lagi..hahaha

lots of luv
et


1 comment:

Hanis MY said...

Nk kuruih gak wuwu...