Sunday, September 18, 2011

kerusi di gusi

tak der kena mengena langsung dengan tajuk..hahaha....

last week aku keje..ari sabtu melor pi jenjalan nak cari kerusi letak kat luar. eleh melor beli kusi letak luar nak usha awek golf spring balik koje la tu..muahaha...
dia kol aku n bagitau yg dah beli kerusi tu..aku tanya beli yg mcm maner..melor ckp ada la..ni mesti dia beli kerusi kantin ni...
surprise sangat konon sampai balik pun dia siap tak berenti kat depan umah.suh aku jalan n tengok sendiri..hampes.
sekalinyer memang betoi kerusi mcm kantin sekolah..muahaha...nyampah tau melor..
takderla macam kerusi kantin sekolah aku pun..cantek jer kan..hahaha..skang ni port melor n aku yg paling kami suka...breakfast, lunch or minum petang...terbaik la..

p/s:kasih, sayang @ chinta? yang mana lebih penting dan bermakna

lots of luv
et

1 comment:

wani said...

amboi berselera nya diee tu makan,waaahhh bertambah2 selera la bila makan berkelah disitu.....hmm cantek la kerusi tuuu....,tk mcm kosi canteen poonnnn...bestnyaaa kalo aku pun dpt 1....tapi umah aku dh tak muat nk letakkk huhu