Sunday, September 4, 2011

kesian ontel

salam syawal


tapi cerita ramadhan ari tu..lepas ontel kene langgar, keta aku rosak lagi..tepi highway plak tu..PLUS dtg tolong sekali screw tayar tu makin teruk kena ketuk. lastly tak leh buka tayar. so kena panggey towtruck. plus kata dorang takder tow truck...dorang tolong panggey satu kedai cina tolong tarik depa mintak RM400..giler kentang..padahal bukan jauh pun bengkel depa..tapi lepas bincang melor bayar 2 rat jer..sian melor...
bengkel kata kene tukar semua sebab tak leh kuarkan tayar. so total kena bayar 2k++..hurm bukan rezeki untuk beraya sakan..ontel jerla boleh raya sakan kan?hehehe
alhamdulillah, semoga ontel tak sakit lagi lepas ni..giler teruk keta ku kan

huhuhu...sedey tau

lots of luv
et

3 comments:

アヌム ちゃん said...

ala sedihnyaa.byk duit melayang..sabar k.mungkin ade hikmah disebalik kejadian tu..

Aziela said...

sedihnya duit melayang masa raya. Dah rasa tahun lepas breakdown kat hiway PLUS gak. Satu blok enjin pecah. Kena ganti enjin lain. Cari 2ndhand, melayang 5 ribu juga..huwaaa

et said...

tula sedih sungguh nak raya tapi reda juga walau hatiku merintih..hehehe...