Wednesday, September 21, 2011

MUSIKAL LASKAR PELANGI ( MUSIC VIDEO ) - JARI JARI CANTIK - CHRISTOPHER

JARIJARI CANTIK-CHRISTOPHER

aku memang sangat suka cerita "laskar pelangi"...sedih,kelakar n menaikkan semangat aku. senang kata,best la cerita ni..bulan 7 kot, dorang buat teater musical laskar pelangi ni kat esplanade singapore..aku tau pun masa tengok bukan empat mata(kembali ke laptop)..hehehe...aku pun tak paham kenapa mas tukul tu ckp kembali ke laptop.

penyanyi dia ni nama christopher..bawa watak ikal. rambut dia yg kerinting tu memang dikerintingkan rupanya..kiut jer muka ikal ni..tambahan pula cara cikgu muslimah cakap tu lebih krang bahasa kita kat sini..

p/s:memuaskan hati semua orang adalah sesuatu yg sukar

lots of luv
et

1 comment:

Effyliani's Life said...

suka jugak! over & over tengok pun xbohsan. suka jalan citer dia & semangat depa untuk berjaya. :p