Sunday, October 16, 2011

heppy bestday


yummy sedapnyer kek ni....gambar jer yer..aku cilok kat internet..gagaga...heppy bestday? bestday saper yerk...
BESTDAY AKU la...alhamdulillah, 30 tahun aku menghirup udara segar ALLAH ini..alhamdulillah, 30 tahun aku merasa betapa bertuahnya aku, alhamdulillah, 30 tahun aku dapat mengecapi pahit manis kehidupan, alhamdulillah syukur padamu ya ALLAH....

tiada harapan sangat untuk bestday kali ni. maksud aku bukanla celebration yg besar tapi harapan untuk dapatkan sesuatu kecuali semoga aku dapat peluang lebih baik untuk kukuhkan kedudukan ekonomi aku dan melor.

dan untuk melor, semoga kita bahagia bersama selamanya yer...harapnya nanti bila kita tua sesama, u masih lagi nak pegang tangan i pi makan cendol tepi jalan..best kan?hahaha..(umur masuk 30 pi pkr dah tua..satg bestday 40 apa yg aku pkr yer)

so untuk aku sendiri, semoga aku berusaha untu kurus(ngeeeee), semoga dikurniakan kesihatan yang baik, semoga berjaya mengawal sikap panas baran yg bajet gangster sangat la kan :) dan semoga aku menjadi manusia yang sentiasa dirahmati ALLAH hendakNya....insyaallah
owh..sweetnyer kalau begini kan

p/s:happy bestday untuk aldo 12/10, acu misha 14/10 serta angah yg sama bestday ngan aku
p/ss:hapy bestday juga untuk kawan aku norhazlin zapir 12/10 dan suhailiza (yg masuk spital aritu) 14/10....semoga bahagia selamanya untuk kita semua dan sentiasa dirahmati Allah..

lots of luv
et