Thursday, October 13, 2011

rindu umar

gambar dua minggu lepas tak silap..masa tolong atok pindah umah..tapi aku keje jadi melor jer yg pergi dulu..dr klia aku naik erl sampai kl sentral rupanya melor bawak budak tecik yg tomei ni...geram tol dengan dia ni..hahaha...sungguh tomei...bib dah offer suh aku bawak balik siumar tapi aku takut bukan aku yg jaga umar, tapi umar yang jaga aku..hahaha.
lepas sampai kl sentral pegi dominos beli pizza. ni tengah tunggu pizza la. seronok tengok umar yang tak takut orang langsung. selamba badak jer dia pegi kacau budak pompuan.sib baik mak depa tak marah...gedik ko umar yer...
susah betoi nak ambil gmbr umar ni..suka sgt wat muka sengih nampak gg jarang tu..takperla umar awak tetap chumel
achap,umar, atam(adik aku yg nak kahwin bulan seblas ni) dan melor..hehehe
ikut jerla siumar tu kan..hehehe

rindu nyer nak lolok umar...eeeiiii geram

lots of luv
et

p/s:lama tak menulis disini..rindu

2 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

kawaii umar
umur mcm ni mmg best

et said...

hi LA...hahaha..betoi tengah umur mcm ni memang best..cer besar sket mesti keluar tekak mak lang dia jerit..hehehe