Friday, November 18, 2011

Alamak Toyol

aku tengok citer ni masa hari isnin 14/11...dahla aku sorang jerk duk kat raw tu..tengah plak tu..hahaha...apa punyer takut daaa...kata citer lawak.
yang takutnyer sebab preview citer keramat yang bakal ditayangkan hujung bulan doblas ni...memang seram giles....adoiiiii...kecut peyut.
citer pasal alamak toyol..bagi aku, ok laa..penyelamat citer ni bagi aku tentu la Hamid Gurkha..hehehe..cer la bayangkan tengah kita jalan2 ada plak org hulur botol suh amik toyol dia..hahaha...part tu memang lawak la bila pak amid tawarkan org ramai toyol yang dia pelihara tu sebab dia dah tak mau bela...
yang lain mcm besa jerk...

p/s:citer ABUYA pun mcm best jer..faizal hussin berlakon...

p/ss:tq melor

lots of luv
et

2 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

oooo citer lawak ekkk
dah lama x tgk citer melayu ni

et said...

huhuhu.alaaa uols,dah ada dlm internet.