Monday, November 28, 2011

ntry merapu

hati oh hati
kenapa mesti ada perasaan iri
kenapa mesti ada yang dengki
mesti akan ada yang dicaci
oh hati
janganlah begini
kita belajar redhakan setiap hari
janji yer hati

susah kan mahu meredhakan semuanya. terima hakikat bukan untuk kita. hurm biasalah manusia.aku kan manusia biasa. jadi aku kena tetapkan dalam hati bahawa, Allah sayangkan aku.buktinya, Allah mesti suruh aku lebih berusaha dengan cara yang betol, dan mungkin ada sebab bukan hak aku walaupun berkali2 tak berpihak pada aku, mungkin itu bermakna, ada yang lebih besar menunggu..hahaha...semangat et...semangat

namun kebenarannya, aku sudah putus asa. melihat yang baik itu pergi dengan senang ke tangan orang lain. (hei et positif la)
susah sebenarnya jadi orang yang tiada keistimewaan ni..pendek katik gemuk tulisan tak cantik, tak pandai main net ball, leher pendek dan mcm2 la.bosan kan?
ntry ni memang ntry merapu pun. kalau ikutkan banyak nak aku luahkan tapi banyak juga yang perlu aku fikirkan. yang elok, yang buruk. sedih sangat bila melihat penindasan yang ketara tanpa pembelaan.
mungkin salah aku tak berani bersuara..eh silapppp mungkin aku terlalu lantang bersuara..hurmmm mungkin kot.zaman sekarang ni, tak leh guna peribahasa "cakap siang pandang2 tu sebab meja dinding semua ada telinga...huhuhu
untuk 3 ratu yang aku sayangi n hormati (i,w,n-paham2 sendiri, hehehe) ntry ni tiada kena mengena ngan kalian pun..hahaha..aku kan feeling lebey..

p/s:i pun ratu gak..ratu ayaq mata

lots og luv
et

No comments: