Saturday, December 10, 2011

masterchef malaysia

Contest period: 19 Nov - 21 Dec 2011


aku ni memang la ketinggalan..dah nak habis dah..org pun dah main banyak2 kan..tapi aku baru nak start...hahaha..tapi tak best la plak coz mouse aku ni mcm masalah jer(cewah...tak pandai main, mouse disalahkan)
aku suka jer game2 macam ni...mencabar gak oooo sampai berair bijik mata menahan nak nengok semua gambar..tapi yg tak bestnyer leh main 2 kali jerk..then kalah kena la tunggu lagi..haisssh.(klu tak mesti aku leh menang---tak mau kalah jugak)

ni hadiah yg boleh dimenangi...ok aper..saper nak kasi 500 hengget kan?

Prizes:
  • Weekly Prize:
    • Top Prize: MasterChef Malaysia Pendrive (4GB) + RM500 Cash Prize
    • Consolation Prize x 4: MasterChef Malaysia Pendrive (4GB)
  • Grand Prize:
    • iPad (16GB)
    • Panasonic IH Cooker (Model: KY-C227B) worth RM2,799
    • MasterChef Malaysia Pendrive(4GB)
    • RM1,000 Cash Prize
  • 2nd Prize:
    • iPad (16GB)
    • Panasonic Microwave (Model : NN-GS597) worth RM999
    • MasterChef Malaysia Pendrive(4GB)
  • 3rd Prize:
    • iPod Nano Touch +
    • Microwave (Model : NN-GS597) worth RM999
    • MasterChef Malaysia Pendrive (4GB)
  • Consolation Prize x 7 :
    • iPod Nano Touch (8GB)
    • MasterChef Malaysia Pendrive (4GB)
  • p/s:maklumat ni aku amik dri blog ini...jgn marah yer..
kalau berminat boleh pergi kat facebook mastercheff malaysia dan like jer kat situ...ada la masukkan data sket then boleh main...tapi sesapa yg suka game mencabar tak yah ler..muahaha

boleh klik sini

moh kita men game.....hoyeeeeeeee

lots of luv
et