Saturday, February 18, 2012

terindu pulak

muahaha...rindu pulak kat kampung melor..nun kat kedah sana..best woo balik sana..aku suka singgah tapah makan kwetiau sup, singgah semanggul makan nasi lemak sambal petai gerai ujung, singgah hentian apa ntah yg tepi sungai tu beli jambu air..muahaha..mabuk pak mentua aku ikut sebab berenti makan jer..
sedap wooo kwetiau sup dia..nasi lomak dia pun sodappppp..
yang aku rindu tentulah keseronokan bila balik kampung..celik mata ijooo jer...nyaman sungguh.
ni area belakang umah tok..umah tok melor ni luas. sekarang pak lang dia yg duk jaga. kebetulan mak lang melor cikgu ngajar kat sekolah area situ jugak..jadi terjaga la gak umah tu kan.
seronok sungguh dapat bersantai macam ni melor kan...huhuhu...itulah ibu mertuaku yang paling sporting seantero dunia..mana nak dapat mak mentua macam ni..kamching wooo..baju mak, ko pakai..baju ko mak pakai..hahaha..sempoi
ala tomey tomey..melor la kan..hehehe

p/s:word of the day - seronok...

lots of luv
et

4 comments:

eKa said...

adudududud...terus rasa cam nak balik kg skang...best kan bila bgn tido di kampung...suka hirup udara segar di kampung...nyaman

eKa said...

adudududud...terus rasa cam nak balik kg skang...best kan bila bgn tido di kampung...suka hirup udara segar di kampung...nyaman

Angah said...

ehhh,awak nampak selimm la dlm gamabr yg nomber one tu..betul,jujur,,,aku taktipu..

et said...

eka....rindu yer..sabarla dik..walaupun kau jauh disana janganlah dikau berduka lara..hehehe

angah: apaaaaaaaaa kuruih...owh itulah teknik bergambar...ambil gambar anda dengan kadar yang jauh..muahaha