Saturday, March 3, 2012

extravaganza BALI contest for all blogger

ini contest telah dipanjangkan sehingga 15 MAC 2012 yer...huhuhu

pertama sekali memang aku terpegun dengan gambar2 yg Ministry Of Moment ni ambil...paling terbaik masa Umie Aida dan Tomok kahwin..gambar mereka sangat2 cantik...

buktinya seperti dibawah...rasanya mahu aja aku buh banyak lagi gambar sebab semuanya chantek dan menarik. biarlah gambar yang menjelaskan apa yg aku kata


MoM and pre wedding


MoM with fesyen

tapi yang penting mestilah gambar perkahwinan yang akan meninggalkan pengalaman terindah dalam hidup korang kan?tengoklah hasil MOM ni...sangat cantik...dari outdoor mahupun masa bersanding..

MoM n wedding
dua gmbr diatas adalah gmbr kegemaran aku.penyatuan alam dan manusia..unik



lebih indah bila wajah yang tersayang dirakamkan dengan penuh kegembiraan


eeeee rasa nak kawin balik..muahaha..over kan..tapi memang itulah apa yang aku kata sebab gambar2 yang cantik. di edit dengan baik dan semualah cantik.sangat puas hati bila korang2 semua ambil peluang ini untuk bekerjasama dengan Ministry Of Moment..pegi LIKE jer kat facebook Ministry Of Moment dan tadi aku tengok depa buat speacial offer seperti dibawah:

SPECIAL OFFER FOR STUDIO APPOINTMENT
RM1388/EVENT/SENIOR PACKAGE
RM2000/EVENT/PRINCIPLE PACKAGE
1 EVENT COVERAGE
1 ALBUM
UNLIMITED SHOOT
UNLIMITED IMAGE IN DVD
FREE 30 MINUTES POTRAITURE RIGHT
AFTER EVENT

call us +60391710707 for appointment
sms number on +60163509215
email your event complete details on inquiry@ministryofmoment.com

MINISTRY OF MOMENT (STUDIO)
6-3 VELODROM BUSINESS PARK
JALAN DATARAN VELODROM
56000 BDR TUN RAZAK KL


dan untuk aku, moga dapatla peluang menang dan dapat pi bali...insyaallah..amin.
haaa apa lagi moh la klik like -> yer ministry of moment..klu korang tak puas hati lagi pegi la FB n tgk sendiri hasil kerja depa..memang SUPERB....


p/s:haa apa lagi sapa yang nak berkahwin, ada plan nak kahwin dan sangat detail terutama hasil dan kos, inilah tempatnya...ok pa..booking sekarang..depa mesti suka punya..


SEKIAN...
terima kasih

lots of luv
et