Friday, April 27, 2012

bersih ke?

bersih sangatkah perhimpunan yang akan dorang buat sabtu ni?
bersih sangatkah pemikirana mereka sehingga mampu mengancam ketenteraman negara?
bersih sangatkah keeeeee? grrrrrrrrrrrrr

yang pasti hati aku yang tak bersih sebab sakit hati dengan mereka kerana sabtu ni aku perlu pergi KL...adush sedih betul la...tak kan nak kena tunda lagi..

bersihkan hati dan minda sendiri dulu baru nak bersihkan orang lain

lots of luv
et

2 comments:

Angah said...

haha aku sokonghangggg betui,nakbersih org konon,kalo nak bersih,pandang diri sndiri dulu samada bersih atau tak...aku pun tkpaham,..kesian peniaga2,danpemandu teksi,tkleh cari mkn,...org melayu yg me layukan bangsa,bangsa lain tepuk tgn saja ....

Anonymous said...

itu lah...memalukan diri sendiri..cukai naik marah, minyak naik marah, semua harga barang naik marah. tapi depa2 ni merosakkan harta benda negara pandai la pulak. memprotes dengan cara begini elok sangat lah tu..bukan nak pk cara nak bangunkan negara, tapi tahu mengkodemkan negara.dan yang apling best orang melayu mengikut telunjuk orang yang tak sepatutnya. berbaloikah mereka berjihad dengan ketuanya bukan islam?

et