Saturday, April 14, 2012

fun pair

sejujurnya, aku memang tak pernah masuk fun pair. betol tau.tak tipu..even masa kecik2 dulu arwah abah aku memang tak galakkan dan tak pernah bawak kami adik beradik ketempat macam ni..masa dah kerja pun  sama..zaman bercinta? hahaha mana ada bercinta..jumpa melor terus gatal kawin tak sempat mamat tu nak bawak pi funpair..muahaha
dan setelah 8 tahun 8 bulan aku kahwin, ni lah pestime aku masuk fun pair..jadi haruslah aku gebang gila..hehehe.(nikmat masuk fun pair ngan theme park ni lain ok)
tempat ni kat tesco nilai jer. jadi aku dengan gedik2 manja ajak melor. hari2 aku pujuk dia..muahaha..dan akhirnya aku pun paham kenapa melor tak nak pegi bawak aku masuk fun pair...



panas ya amat..melor sampai basah2 baju. game, main tak dapt hadiah yang besar pun.benci tau..habis duit beli token. mahal plak tu..hehehe.yerla 1 token rm2. ada 1 - 2 game sahaja guna 1 token .yang lain semua 2 token...geram tau..pi 830..kol seploh balik...itupun kata tak best ka et...tak bersyukur..


hehehe...


lots of luv
et