Thursday, June 14, 2012

cepatlah berlalu pergi


eh sekajap jer rasanya..rupanya esok dah hari jumaat.
hurm selepas hampir seminggu aku terseliuh kaki,

semalam dapat tau adik aku jatuh motor.
kesian adan...bahu dia terseliuh sikit.
hasil keputusan xray, alhamdulillah
tiada patah atau teruk sangat.
cumanya bila bahu yang terhentak, confirmla sakit.
doktor tak bagi urut lagi,
so adan dapatlah mc lama kan?
hurmmm, mc lama jangan dok sibuk cari ikan atau mendakut burung wak wak pulak?
rehat tau adikku...
huhuhu, dia nilah yang jaga mak aku kat kampung
kalau dia tak ada, tak taula mcm mana mak aku tu.
sekurang-kurangnya dia masih ada peneman.
besar jasa adik aku ni bagi aku sebab tolong kami yg lain
yerla kadang2 kita yang lebih tua ni manja lebih
sedangkan adik2 yang lebih muda tu perangai matang(macam aku la kan..huhuhu)
moga adan cepat sembuh

ntry tanpa gambar umpama aku tanpa makanan...hahaha...nak jugak buh gmbr adan tapi gmbr nia ngan mama jer yg besar..papa nia yg kecil tu..takleh enterprem lebih2..hahaha

dan untuk kawanku intan, moga farish cepat sembuh n cepat keluar hospital...sian sichomel tu....

owh melor juga cepat sembuh tau..chomel aku ni pun demam juga..musim demam la sekarang ni..maklumlah cuaca panas kan?

p/s:hospital belakang umah tapi tak sempat nak pegi lagi..huhuhu..moga ada peluang jumpa sochomel farish.

lots of luv
et

3 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

get well soon to ur adek
cian...extra careful masa bawa motor tue @.@

Asmara said...

kesiannya. hati2 next time k!

Liza Razak said...

semoga adik sis cepat sembuh yer :)