Sunday, September 30, 2012

lapar...lapar...lapar

aku tak pasti kenapa lately ni aku lapar sangat2...
bukan aku jer, melor pun sama.
kalau yer pun nak support kawan yang prengnant, takkan aku yg lapar jer memanjang kan?
takder sapa2 pun dlm  perut aku ni..
aku makan untuk diri sendiri
sama mcm melor tapi kitorang punya lapar mcm pelik sket..

hahaha...ni tak best ni
orang sibuk minum alpha lipid
aku plak sibuk penuhkan perut dengan makan sedap
muahaha

p/s:diet.....diet


apa best menu hari ni yer melor?muahaha


lots of luv
et

3 comments:

Angah said...

tu namanya berat sama dipikui ,ringan sama dijinjing haha....okpe,at least aku tk gemok sorang2 hahahahaaa....

et said...

hahaha...wani aku lapar lagi la..
macam mana nie..aku pun takut sebenarnya..asyik makan jer :(

Anonymous said...

hahaha...xpe2..t terlebih lemak kita kongsi sama2 ye..t adeq tlg bkar kan lemak kak et...huhu...jgn mare ye adeq limah...hahaha...